123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748495051 |
- \BOOKMARK [0][-]{chapter.1}{فصل مقدمه}{}% 1
- \BOOKMARK [1][-]{section.1.1}{معرفی انواع معاملات در تبلیغات نمایشی}{chapter.1}% 2
- \BOOKMARK [1][-]{section.1.2}{اجزا و نحوهی اجرای مزایدههای بلادرنگ}{chapter.1}% 3
- \BOOKMARK [2][-]{subsection.1.2.1}{کاربر}{section.1.2}% 4
- \BOOKMARK [2][-]{subsection.1.2.2}{ناشر}{section.1.2}% 5
- \BOOKMARK [2][-]{subsection.1.2.3}{سکوی سمت تامین}{section.1.2}% 6
- \BOOKMARK [2][-]{subsection.1.2.4}{سکوی سمت نیاز}{section.1.2}% 7
- \BOOKMARK [2][-]{subsection.1.2.5}{تبلیغ کننده}{section.1.2}% 8
- \BOOKMARK [2][-]{subsection.1.2.6}{اجرای فرآیند مزایدههای بلادرنگ}{section.1.2}% 9
- \BOOKMARK [1][-]{section.1.3}{چالشها}{chapter.1}% 10
- \BOOKMARK [1][-]{section.1.4}{هدف پژوهش}{chapter.1}% 11
- \BOOKMARK [1][-]{section.1.5}{پرسشهای اساسی پژوهش}{chapter.1}% 12
- \BOOKMARK [1][-]{section.1.6}{ساختار رساله}{chapter.1}% 13
- \BOOKMARK [0][-]{chapter.2}{فصل پژوهشهای پیشین}{}% 14
- \BOOKMARK [1][-]{section.2.1}{روشهای کلاسیک}{chapter.2}% 15
- \BOOKMARK [2][-]{subsection.2.1.1}{ماشینهای بردار پشتیبان}{section.2.1}% 16
- \BOOKMARK [2][-]{subsection.2.1.2}{ماشینهای فاکتورگیری}{section.2.1}% 17
- \BOOKMARK [2][-]{subsection.2.1.3}{روشهای ژرف}{section.2.1}% 18
- \BOOKMARK [0][-]{chapter.3}{فصل روش پیشنهادی}{}% 19
- \BOOKMARK [1][-]{section.3.1}{تعبیهی ویژگیها}{chapter.3}% 20
- \BOOKMARK [2][-]{subsection.3.1.1}{بررسی ابعاد بردارهای تعبیه به کمک نظریهی اطلاعات}{section.3.1}% 21
- \BOOKMARK [2][-]{subsection.3.1.2}{بررسی ابعاد بردارهای تعبیه به کمک مفاهیم شهودی یادگیری ماشین و یادگیری ژرف}{section.3.1}% 22
- \BOOKMARK [1][-]{section.3.2}{محاسبهی تعامل}{chapter.3}% 23
- \BOOKMARK [2][-]{subsection.3.2.1}{نگاشت خطی بردارهای تعبیه به فضای همبعد}{section.3.2}% 24
- \BOOKMARK [2][-]{subsection.3.2.2}{محاسبهی تعامل به کمک شبکهی عصبی}{section.3.2}% 25
- \BOOKMARK [2][-]{subsection.3.2.3}{تعاملهای چندبعدی به جای تعاملهای چندگانه}{section.3.2}% 26
- \BOOKMARK [1][-]{section.3.3}{استفاده از بردارهای تعبیه و تعامل برای تخمین نرخ کلیک}{chapter.3}% 27
- \BOOKMARK [1][-]{section.3.4}{جمعبندی روش پیشنهادی}{chapter.3}% 28
- \BOOKMARK [0][-]{chapter.4}{فصل یافتههای پژوهش}{}% 29
- \BOOKMARK [1][-]{section.4.1}{مجموعههای داده}{chapter.4}% 30
- \BOOKMARK [2][-]{subsection.4.1.1}{آوتبرین}{section.4.1}% 31
- \BOOKMARK [2][-]{subsection.4.1.2}{کرایتیو}{section.4.1}% 32
- \BOOKMARK [1][-]{section.4.2}{معیارهای ارزیابی}{chapter.4}% 33
- \BOOKMARK [2][-]{subsection.4.2.1}{خطای لگاریتمی}{section.4.2}% 34
- \BOOKMARK [2][-]{subsection.4.2.2}{مساحت تحت منحنی}{section.4.2}% 35
- \BOOKMARK [1][-]{section.4.3}{روشهای تنظیم پارامترها}{chapter.4}% 36
- \BOOKMARK [2][-]{subsection.4.3.1}{تنظیم مرتبهی دوم}{section.4.3}% 37
- \BOOKMARK [2][-]{subsection.4.3.2}{حذف تصادفی}{section.4.3}% 38
- \BOOKMARK [1][-]{section.4.4}{سایر آزمایشها}{chapter.4}% 39
- \BOOKMARK [2][-]{subsection.4.4.1}{تعداد لایههای شبکههای تعامل و بعد بردارهای تعامل}{section.4.4}% 40
- \BOOKMARK [2][-]{subsection.4.4.2}{تعداد لایهها و نورونهای شبکهی سر}{section.4.4}% 41
- \BOOKMARK [2][-]{subsection.4.4.3}{بررسی فضای تعبیه}{section.4.4}% 42
- \BOOKMARK [2][-]{subsection.4.4.4}{مقایسه با روشهای پیشین}{section.4.4}% 43
- \BOOKMARK [0][-]{chapter.5}{فصل جمع بندی و کارهای آتی}{}% 44
- \BOOKMARK [1][-]{section.5.1}{کارهای آتی}{chapter.5}% 45
- \BOOKMARK [2][-]{subsection.5.1.1}{ارائهی پیادهسازی کارا}{section.5.1}% 46
- \BOOKMARK [2][-]{subsection.5.1.2}{طراحی مدل برای استفاده در شرایط آنلاین}{section.5.1}% 47
- \BOOKMARK [2][-]{subsection.5.1.3}{یافتن راهی برای ایجاد تعادل بین اکتشاف و بهرهبرداری}{section.5.1}% 48
- \BOOKMARK [0][-]{section*.47}{مراجع}{}% 49
- \BOOKMARK [0][-]{section*.49}{واژهنامه فارسی به انگلیسی}{}% 50
- \BOOKMARK [0][-]{section*.52}{واژهنامه انگلیسی به فارسی}{}% 51
|