\BOOKMARK [0][-]{chapter.1}{فصل مقدمه}{}% 1 \BOOKMARK [1][-]{section.1.1}{معرفی انواع معاملات در تبلیغات نمایشی}{chapter.1}% 2 \BOOKMARK [1][-]{section.1.2}{اجزا و نحوه‌ی اجرای مزایده‌های بلادرنگ}{chapter.1}% 3 \BOOKMARK [2][-]{subsection.1.2.1}{کاربر}{section.1.2}% 4 \BOOKMARK [2][-]{subsection.1.2.2}{ناشر}{section.1.2}% 5 \BOOKMARK [2][-]{subsection.1.2.3}{سکوی سمت تامین}{section.1.2}% 6 \BOOKMARK [2][-]{subsection.1.2.4}{سکوی سمت نیاز}{section.1.2}% 7 \BOOKMARK [2][-]{subsection.1.2.5}{تبلیغ کننده}{section.1.2}% 8 \BOOKMARK [2][-]{subsection.1.2.6}{اجرای فرآیند مزایده‌های بلادرنگ}{section.1.2}% 9 \BOOKMARK [1][-]{section.1.3}{چالش‌ها}{chapter.1}% 10 \BOOKMARK [1][-]{section.1.4}{هدف پژوهش}{chapter.1}% 11 \BOOKMARK [1][-]{section.1.5}{پرسش‌های اساسی پژوهش}{chapter.1}% 12 \BOOKMARK [1][-]{section.1.6}{ساختار رساله}{chapter.1}% 13 \BOOKMARK [0][-]{chapter.2}{فصل پژوهش‌های پیشین}{}% 14 \BOOKMARK [1][-]{section.2.1}{روش‌های کلاسیک}{chapter.2}% 15 \BOOKMARK [2][-]{subsection.2.1.1}{ماشین‌های بردار پشتیبان}{section.2.1}% 16 \BOOKMARK [2][-]{subsection.2.1.2}{ماشین‌های فاکتورگیری}{section.2.1}% 17 \BOOKMARK [2][-]{subsection.2.1.3}{روش‌های ژرف}{section.2.1}% 18 \BOOKMARK [0][-]{chapter.3}{فصل روش پیشنهادی}{}% 19 \BOOKMARK [1][-]{section.3.1}{تعبیه‌ی ویژگی‌ها}{chapter.3}% 20 \BOOKMARK [2][-]{subsection.3.1.1}{بررسی ابعاد بردار‌های تعبیه به کمک نظریه‌ی اطلاعات}{section.3.1}% 21 \BOOKMARK [2][-]{subsection.3.1.2}{بررسی ابعاد بردار‌های تعبیه به کمک مفاهیم شهودی یادگیری ماشین و یادگیری ژرف}{section.3.1}% 22 \BOOKMARK [1][-]{section.3.2}{محاسبه‌ی تعامل}{chapter.3}% 23 \BOOKMARK [2][-]{subsection.3.2.1}{نگاشت خطی بردار‌های تعبیه به فضای هم‌بعد}{section.3.2}% 24 \BOOKMARK [2][-]{subsection.3.2.2}{محاسبه‌ی تعامل به کمک شبکه‌ی عصبی}{section.3.2}% 25 \BOOKMARK [2][-]{subsection.3.2.3}{تعامل‌های چند‌بعدی به جای تعامل‌های چند‌گانه}{section.3.2}% 26 \BOOKMARK [1][-]{section.3.3}{استفاده از بردار‌های تعبیه و تعامل برای تخمین نرخ کلیک}{chapter.3}% 27 \BOOKMARK [1][-]{section.3.4}{جمع‌بندی روش پیشنهادی}{chapter.3}% 28 \BOOKMARK [0][-]{chapter.4}{فصل یافته‌های پژوهش}{}% 29 \BOOKMARK [1][-]{section.4.1}{مجموعه‌های داده}{chapter.4}% 30 \BOOKMARK [2][-]{subsection.4.1.1}{آوت‌برین}{section.4.1}% 31 \BOOKMARK [2][-]{subsection.4.1.2}{کرایتیو}{section.4.1}% 32 \BOOKMARK [1][-]{section.4.2}{معیار‌های ارزیابی}{chapter.4}% 33 \BOOKMARK [2][-]{subsection.4.2.1}{خطای لگاریتمی}{section.4.2}% 34 \BOOKMARK [2][-]{subsection.4.2.2}{مساحت تحت منحنی}{section.4.2}% 35 \BOOKMARK [1][-]{section.4.3}{روش‌های تنظیم پارامتر‌ها}{chapter.4}% 36 \BOOKMARK [2][-]{subsection.4.3.1}{تنظیم مرتبه‌ی دوم}{section.4.3}% 37 \BOOKMARK [2][-]{subsection.4.3.2}{حذف تصادفی}{section.4.3}% 38 \BOOKMARK [1][-]{section.4.4}{سایر آزمایش‌ها}{chapter.4}% 39 \BOOKMARK [2][-]{subsection.4.4.1}{تعداد لایه‌های شبکه‌های تعامل و بعد بردار‌های تعامل}{section.4.4}% 40 \BOOKMARK [2][-]{subsection.4.4.2}{تعداد لایه‌ها و نورون‌های شبکه‌ی سر}{section.4.4}% 41 \BOOKMARK [2][-]{subsection.4.4.3}{بررسی فضای تعبیه}{section.4.4}% 42 \BOOKMARK [2][-]{subsection.4.4.4}{مقایسه با روش‌های پیشین}{section.4.4}% 43 \BOOKMARK [0][-]{chapter.5}{فصل جمع بندی و کار‌های آتی}{}% 44 \BOOKMARK [1][-]{section.5.1}{کار‌های آتی}{chapter.5}% 45 \BOOKMARK [2][-]{subsection.5.1.1}{ارائه‌ی پیاده‌سازی کارا}{section.5.1}% 46 \BOOKMARK [2][-]{subsection.5.1.2}{طراحی مدل برای استفاده در شرایط آنلاین}{section.5.1}% 47 \BOOKMARK [2][-]{subsection.5.1.3}{یافتن راهی برای ایجاد تعادل بین اکتشاف و بهره‌برداری}{section.5.1}% 48 \BOOKMARK [0][-]{section*.47}{مراجع}{}% 49 \BOOKMARK [0][-]{section*.49}{واژه‌نامه فارسی به انگلیسی}{}% 50 \BOOKMARK [0][-]{section*.52}{واژه‌نامه انگلیسی به فارسی}{}% 51